Retourneren of vragen over een retourzending?
Vragen over onze producten:
Hoe verzorg en was ik de handdoek?
Een koude wasbeurt is meestal voldoende. Als de handdoek erg vuil is, kan hij gemakkelijk in de wasmachine op 30 °C. Hogere en intensievere wasbeurten kunnen de kleur en het materiaal aantasten.
Hoe groot zijn de handdoeken?
Onze fitnesshanddoeken zijn de perfecte aanvulling op je workout! Met een afmeting van 120 x 45 cm zijn ze perfect ontworpen voor de apparatuur in je sportschool. Nooit meer uitglijden of ongemak!
Zoek je iets groters? Bekijk dan zeker onze WOODSANDWAVES strandcollectie. Onze strandlakens zijn 160 x 80 cm groot.
Onze nieuwe outdoor/wandelhanddoeken hebben het perfecte formaat voor alle buitenactiviteiten: 80 x 40 cm .
Hoe groot is het zakje van de sporthanddoek?
De WOODSANDWAVES sporthanddoek heeft een ingenaaid vakje met afsluitbare rits voor het opbergen van waardevolle spullen tijdens je tijd in de sportschool. Het vakje is ongeveer 22 cm breed en 10 cm hoog en biedt ruim voldoende ruimte voor je smartphone, sleutels, fitnesspasjes en andere waardevolle spullen.
Waarom zijn de handdoeken duurzaam?
Zowel de sporthanddoeken als de strandlakens van WOODSANDWAVES zijn voornamelijk gemaakt van gerecyclede PET-flessen. We richten ons ook op composteerbare verpakkingsmaterialen en verzendbedrijven die hun CO2-voetafdruk minimaliseren.
Hoeveel plastic flessen worden er gebruikt om een handdoek te maken?
De WOODSANDWAVES sport- en wandelhanddoek is gemaakt van ongeveer 3-4 gerecyclede plastic flessen. Onze strandhanddoek is aanzienlijk groter en is daarom gemaakt van ongeveer 20 gerecyclede plastic flessen.
Kunnen de handdoeken ook in de sauna gebruikt worden?
Ja, onze multifunctionele handdoeken kunnen ook als saunahanddoeken gebruikt worden. Handdoeken van gerecyclede microvezel zijn zelfs superfunctioneel voor gebruik in de sauna dankzij hun absorberende eigenschappen en snelle droogtijd. Ze absorberen effectief vocht en hebben een lichtgewicht en compact (en in ons geval extreem STIJLVOL) ontwerp, ideaal voor op reis.
U moet er alleen wel rekening mee houden dat extra functies, zoals het ritsvak, u tijdens het saunabezoek kunnen hinderen.
Vragen over verzending en verzendkosten:
Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling wordt verzonden?
Heb je bij ons besteld? Geweldig! We verzenden meestal sneller,
dan je "verzending" kunt zeggen. Uiterlijk na 1-2 werkdagen vanaf
U zou een verzendbevestiging moeten hebben ontvangen.
Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
We verwerken elke bestelling direct na ontvangst en maken deze klaar voor verzending via onze partner DHL. De kant-en-klare pakketten worden meestal elke middag in bulk opgehaald.
Dit betekent dat als u vóór 15.00 uur bestelt, uw bestelling dezelfde dag nog verzonden wordt. Bestelt u daarna, dan wordt uw bestelling mogelijk pas de volgende dag verzonden.
Zodra uw bestelling onderweg is, ontvangt u van DHL een bevestiging. Hierin kunt u uw pakket volgen en indien nodig de bezorging aanpassen.
Hoe verzenden jullie? Welke provider gebruiken jullie?
Wij zorgen voor milieuvriendelijke verpakking en verzending. De verzending gebeurt via DHL .
Waar voer ik de kortingscode in?
Je kunt de kortingscode pas invoeren op de verzendpagina nadat je je producten aan je winkelwagen hebt toegevoegd en je contactgegevens hebt ingevuld (je kunt hier ook PayPal of een andere betaalmethode gebruiken). Je wordt dan doorgestuurd naar het besteloverzicht waar je een kortingscode kunt invoeren.
De goederen zijn beschadigd of niet correct
Is het product beschadigd of niet in orde? Geen probleem, we vergoeden zichtbare gebreken binnen 14 dagen na levering.
Vul hiervoor het contactformulier verderop in. Voor een zo snel mogelijke verwerking raden wij u aan uw ordernummer te vermelden.
Waar is mijn pakket?
Nadat u uw bestelling heeft geplaatst, vindt u in het orderoverzicht en in uw orderbevestiging het trackingnummer. Met dit nummer kunt u uw bestelling bij DHL volgen.
Waarom is mijn bestelling nog niet verzonden?
Geef ons even de tijd om uw bestelling klaar te maken voor verzending. Uw bestelling wordt doorgaans uiterlijk de volgende werkdag verzonden. Bij sommige bestellingen kan de levertijd iets langer zijn.
Kan ik het tijdstip en de manier waarop mijn pakket wordt bezorgd, wijzigen?
Ja, DHL stuurt u altijd een
E-mailbericht met pakketmelding. Hiermee kunt u uw voorkeurslocatie voor bezorging opgeven, zoals een pakketpunt, of de bezorgdatum wijzigen.
Wat gebeurt er als ik bij de eerste bezorgpoging niet aanwezig ben?
Als de koerier je niet vindt, kun je de trackinginformatie gebruiken om te zien of je pakket bijvoorbeeld bij de buren of in een filiaal is afgegeven. In sommige gevallen wordt een tweede bezorgpoging gedaan.
Mijn pakketje had al aangekomen moeten zijn!
Controleer de trackinginformatie om te zien of het pakket bij een buur is afgegeven. Als het niet bij een buur is afgegeven en de verzendstatus na 5 dagen niet is gewijzigd, neem dan contact met ons op. U vindt onze contactopties hieronder.
Zijn er verzendkosten?
Onze standaardlevering naar Duitsland en Oostenrijk is gratis voor bestellingen boven de 29€.
Wat moet ik doen als ik een onjuist adres heb ingevoerd?
U heeft reeds besteld, maar het adres klopt niet?
Als u een onjuist adres heeft opgegeven, neem dan onmiddellijk contact met ons op. Omdat we samenwerken met een fulfillment-dienstverlener, wordt de bestelling snel verwerkt en doorgestuurd naar DHL. In zeldzame gevallen kunnen we nog ingrijpen als de verzending vertraging oploopt. Bent u te laat, dan kunt u de bestelling retourneren via ons retourportaal en krijgt u het aankoopbedrag terug. We doen ons best om u te helpen!
Wat betekent het als ik iets vooraf bestel?
Als u een pre-order plaatst, betaalt u het product direct, maar u ontvangt het pas later, omdat we het op dit moment niet op voorraad hebben.
Wees dus niet verbaasd als u uw product niet direct ontvangt en wees vooral niet ongeduldig, want wij zijn u niet vergeten en doen er alles aan om ervoor te zorgen dat u het zo snel mogelijk ontvangt!
Verzenden naar DHL Packstation?
Ja. Zorg ervoor dat u het pakstation ÉN de postcode vermeldt.
Vragen over retourneren en retourkosten:
Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?
Wil je ons verlaten? Jammer! Maar maak je geen zorgen, we maken het retourneren van je bestelling zo gemakkelijk mogelijk. Je vindt de details in ons retourportaal .
Is retourneren gratis? Hoeveel kost retourneren?
Retourneren is nooit gratis. Elke retourzending betekent niet alleen extra werk voor u (en natuurlijk ook voor ons), maar is ook een zware belasting voor Moeder Natuur. Om onnodige belasting van uw tijd en de planeet te voorkomen, vragen we u extra zorgvuldig te zijn bij het kiezen van ontwerpen .
Let op: De retourverzendkosten van € 4,50 zijn voor uw rekening.
Hoe krijg ik mijn geld terug als ik een bestelling retourneer?
Zodra we je retourzending hebben ontvangen en gecontroleerd, storten we je geld terug. Je hoeft alleen maar je bankrekening te controleren – het geld staat er zo snel mogelijk op.